Uudiskiri on e-kiri, mis on koostatud turunduslikel eesmärkidel. Uudiskirjade peamine eesmärk on suunata lugejat mingit tegevust tegema – kodulehte külastama, broneerimisvormi täitma või üritusele registreeruma. Oskuslikult koostatud uudiskirjade väärtus on väga kõrge, tuues keskmiselt iga kulutatud eurot kohta tagasi 42 eurot.
Väga tihti valitseb arvamus, et inimesed ei loe niikuinii e-kirju ega ava turundusmeile. Tegelikult näitavad uuringud, et 58 % inimestest vaatab hommikul esimese asjana oma meili. Üle poole lugejatest ostab uudiskirja vahendusel vähemalt korra kuus.
Uudiskirjad aitavad kasvatada kliendibaasi, olles sillaks sinu äri ja potentsiaalsete klientide vahel. Tegelikult pole vahet, kas sinu meililistis on 50 või 1000 inimest: hästi läbimõeldud sõnumid ning nutikalt seadistatud automaatikad aitavad muuta juhuslikud liitujad püsivateks huvilisteks, kes on reaalselt valmis sinu toodet ostma või teenust tarbima.
Uudiskirjade saatmine on ideaalne viis klientide usalduse võitmiseks. Jagades uudiskirjas kasulikke artikleid, valdkonna uudiseid ja spetsialistide nõuandeid, on võimalik oma kliente harida ning tugevdada nende seotust sinu brändiga. Klientide usalduse võitmine ja suhete tugevdamine on pikaajalise edu võti.
Meiliturundus on ideaalne kliendisuhete hoidmiseks. Uudiskirjade vahendusel on võimalik jagada rahulolevate klientide tagasisidet, rääkida edulugusid ja tutvustada saavutatud tulemusi. See innustab neid jälgijaid, kes veel pole sinu toote või teenuse kasuks otsustanud, järgmist sammu tegema.
Uudiskirja eesmärk on tuua liiklust sinu kodulehele või kutsuda üles teatud tegevusi tegema (näiteks üritusele registreerumine või teenuse broneerimine). Selleks tuleb kasutada konkreetset üleskutset ehk CTA-d. Mitmed meiliturunduse tarkvarad võimaldavad analüüsida nii meilide avamismäära, klikke kui ka oste ehk konversioone.
Automatiseeritud meiliseeriad võivaldavad luua müügitunneleid, mis soojendavad üles külma kontakti ning viivad uudiskirjaga äsja liitunud inimese ostule lähemale.
Väga kasulik on seadistada uudiskirjaga liitunutele automaatsed tervitusseeriad, mis tutvustavad brändi ja pakuvad kasulikku infot, et inimene kohe sinu toote või teenuse kohta rohkem teada saaks.
E-kaubanduse puhul on väga oluline hüljatud ostukorvi automaatika, mis tuletab klientidele meelde poolelijäänud ostu lõpuleviimist. Ent erinevaid automaatikate võimalusi on väga palju, alates ostujärgse tagasiside küsimise meilidest kuni re-aktvieerimiskampaania kirjadeni neile klientidele, kes pole sinu uudiskirja ammu avanud.
Hästi koostatud uudiskirjad toovad sinu kodulehele liiklust ning tõstavad müükide ja päringute arvu.
Võta ühendust: