Sisuloome ja copywriting

Paljudel ei ole piisavalt aega tegeleda sisuloomega, et kirjutada kasulikku sisu blogisse, kodulehele, sotsiaalmeediasse või uudiskirja. Samas on kvaliteetse info jagamine muutunud üha olulisemaks, sest inimesed tahavad enne toote ostmist või teenuse broneerimist selle kohta rohkem teada saada. 

Mis on sisuloome?

Sisuloome on protsess, mille käigus copywriter mõtleb välja ideed ja sõnumid, mis huvitavad ostjat ja vormistab need sisuartikliks või reklaamiks. Kuigi sisuloome all peetakse enamasti silmas kirjalikku teksti, võib sisu luua ka videote või infograafikutena.

Sisuloome aitab inimestel sinu ettevõtte, kaubamärgi, toote või teenuse kohta rohkem teada saada. Hea sisu meelitab kliendid kodulehele, tekitab neis teema vastu huvi ning muudab huvilised ostjateks.

Jah, väärt sisu toob endaga kaasa ärikasvu. Kuidas see toimub?

Blogipostitused


Blogipostituste puhul on kõige tähtsam mõelda enda sihtgrupile – mis küsimustele otsivad sinu kliendid lahendust? Õigete valupunktide tundmine ning klientide soovidele ja vajadustele vastamine võimaldab copywriter’i lugejat veenda ning kirjutada täpselt õige sisu ja tonaalsusega tekste.

Blogipostitused peaksid olema voolavalt kirjutatud ning huvitavad lugeda. Miski ei asenda konkreetsele sihtgrupile loodud unikaalseid blogipostitusi!  Üldsõnalisi AI abil genereeritud heietusi tuleb iga päevaga juurde. 

Unustada ei tasu ka seda, et maksimaalsete tulemuste saavutmiseks peab üks blogipostitus olema ka õigetele märksõnadele optimeeritud, et see Google’i otsingus esile tuleks.

koolituse reklaam, kuidas kirjutada blogi

Säravad blogipostitused tekitavad kliendis usaldust ja soovi kodulehel järgmisi tegevusi teha – uudiskirjaga liituda, toodet osta, lingil klõpsata või broneerimisvormi täita.

Kodulehe sisuloome

Kodulehele sisu loomisel on oluline arvestada kolme olulise faktoriga: sihtgrupp, märksõnad ning lahendus, mida pakud.

Veebilehele kvaliteetse sisu loomiseks on väga oluline tunda oma kliente, et kodulehel kirjutatud vastaks nende soovidele ja vajadustele ning viiks külastaja tehinguni – ostu sooritamise, broneerimise või uudiskirjaga liitumiseni.

Kodulehe sisuloome eeldab teatud eeltööd – kliendiintevjuude läbiviimist või olemasolevast tagasisidedest klientide soovide kohta info hankimist. Kindlasti soovib copywriter enne tekstide kirjutamist ettevõtte esindajaga veebi teel või kohtumisel vestleda.

Kodulehe sisuloome puhul tähtsal kohal märksõnade analüüs ja veebilehe optimeerimine. Õigete märksõnade kasutamine, pealkirjade sõnastus, märksõnade arv tekstis ja teksti pikkus mängivad olulist rolli selles, kas veebileht tuleb otsingumootorites välja.

Hea copywriter kirjutab veebitekstid, mis meeldivad nii otsingumootoritele kui ka inimsilmale. Õigesti kirjutatud kodulehe tekst viib lugejad soovitud tegevusi tegema, ent ühtlasi loob tugeva potentsiaali Google’i otsingus esile tulla.

Sotsiaalmeedia sisuloome

Sotsiaalmeedia sisuloome on väga oluline ettevõtte nähtavuse parandamiseks ning kliendisuhete ehitamiseks. Sotsiaalmeediasse järjepidev sisu tootmine aitab tekitada jälgijates brändi suhtes usaldust. Kui jälgijal on kord tekkinud usaldus, on ta valmis konversiooniks ehk ostu sooritamiseks või broneeringu tegemiseks.

Kõige sagedasem ettevõtete probleem on see, et puudub plaan sotsiaalmeedia sisu tootmiseks ning raske on luua sõnumeid, mis kõnetaksid kliente ja tooksid välja toote või teenuse unikaalse eripära. Siin aitab copywriter’i palkamine, kes oskab nii igapäevaseid sotsiaalmeedia postitusi luua kui ka tabavaid tasulisi reklaame kirjutada. Loe sotsiaalmeedia sisuloome kohta lähemalt.

Copywriting eesti keeles

Sisulooja ja copywriter Laura HallasteKirjutan mõjuvaid turundustekste nii veebi kui ka sotsiaalmeedia jaoks. Teen copywriting’ut ehk reklaamtektide kirjutamist peamiselt eesti keeles.

  • Leian üles õiged sõnumid, mis kõnetavad sinu kliente ja toovad tulemusi!
  • Analüüsin sinu brändi ja sihtrühma ning loon ettevõtte eesmärke arvestades toimiva sisustrateegia.
  • Kasutan läbiproovitud copywriting‘u tehnikaid, et luua paeluvad artiklid ja blogipostitused. 
  • Täpne sihtimine: kirjutan SEO-sõbralikke tekste, mis on Google’ile optimeeritud.
  • Personaalne lähenemine – arutan olulised teemad läbi Zoomis või kohtumisel, et tekstid vastaksid sinu ootustele.
  • Keeletoimetaja lisakontroll – kõik artiklid vaatab läbi terava silmaga keeletoimetaja, nii võid olla kindel, et tekstid on ladusalt kirjutatud ja keeleliselt korrektsed

Blogiartikli hinnakiri

Artikkel

800 sõna
240 alates
  • Copywriting
  • Optimeerimine
  • Keeletoimetus

Artikkel

500 sõna
160 alates
  • Copywriting
  • Optimeerimine
  • Keeletoimetus
Populaarne

Artikkel

300 sõna
99 alates
  • Copywriting
  • Optimeerimine
  • Keeletoimetus

Kodulehe sisuloome hinnakiri

Kodulehe tekst

800 sõna
320 alates
  • Copywriting
  • Optimeerimine
  • Keeletoimetus

Kodulehe tekst

600 sõna
250 alates
  • Copywriting
  • Optimeerimine
  • Keeletoimetus
Populaarne

Kodulehe tekst

kuni 400 sõna
175 alates
  • Copywriting
  • Optimeerimine
  • Keeletoimetus
Kirjuta mulle

Võta ühendust!

    Turundustekstid OÜ    Registrikood: 16771946