Paljudel ei ole piisavalt aega tegeleda sisuloomega, et kirjutada kasulikku sisu blogisse, kodulehele, sotsiaalmeediasse või uudiskirja. Samas on kvaliteetse info jagamine muutunud üha olulisemaks, sest inimesed tahavad enne toote ostmist või teenuse broneerimist selle kohta rohkem teada saada.
Sisuloome on protsess, mille käigus copywriter mõtleb välja ideed ja sõnumid, mis huvitavad ostjat ja vormistab need sisuartikliks või reklaamiks. Kuigi sisuloome all peetakse enamasti silmas kirjalikku teksti, võib sisu luua ka videote või infograafikutena.
Sisuloome aitab inimestel sinu ettevõtte, kaubamärgi, toote või teenuse kohta rohkem teada saada. Hea sisu meelitab kliendid kodulehele, tekitab neis teema vastu huvi ning muudab huvilised ostjateks.
Jah, väärt sisu toob endaga kaasa ärikasvu. Kuidas see toimub?
Blogipostituste puhul on kõige tähtsam mõelda enda sihtgrupile – mis küsimustele otsivad sinu kliendid lahendust? Õigete valupunktide tundmine ning klientide soovidele ja vajadustele vastamine võimaldab copywriter’i lugejat veenda ning kirjutada täpselt õige sisu ja tonaalsusega tekste.
Blogipostitused peaksid olema voolavalt kirjutatud ning huvitavad lugeda. Miski ei asenda konkreetsele sihtgrupile loodud unikaalseid blogipostitusi! Üldsõnalisi AI abil genereeritud heietusi tuleb iga päevaga juurde.
Unustada ei tasu ka seda, et maksimaalsete tulemuste saavutmiseks peab üks blogipostitus olema ka õigetele märksõnadele optimeeritud, et see Google’i otsingus esile tuleks.
Säravad blogipostitused tekitavad kliendis usaldust ja soovi kodulehel järgmisi tegevusi teha – uudiskirjaga liituda, toodet osta, lingil klõpsata või broneerimisvormi täita.
Kodulehele sisu loomisel on oluline arvestada kolme olulise faktoriga: sihtgrupp, märksõnad ning lahendus, mida pakud.
Veebilehele kvaliteetse sisu loomiseks on väga oluline tunda oma kliente, et kodulehel kirjutatud vastaks nende soovidele ja vajadustele ning viiks külastaja tehinguni – ostu sooritamise, broneerimise või uudiskirjaga liitumiseni.
Kodulehe sisuloome eeldab teatud eeltööd – kliendiintevjuude läbiviimist või olemasolevast tagasisidedest klientide soovide kohta info hankimist. Kindlasti soovib copywriter enne tekstide kirjutamist ettevõtte esindajaga veebi teel või kohtumisel vestleda.
Kodulehe sisuloome puhul tähtsal kohal märksõnade analüüs ja veebilehe optimeerimine. Õigete märksõnade kasutamine, pealkirjade sõnastus, märksõnade arv tekstis ja teksti pikkus mängivad olulist rolli selles, kas veebileht tuleb otsingumootorites välja.
Hea copywriter kirjutab veebitekstid, mis meeldivad nii otsingumootoritele kui ka inimsilmale. Õigesti kirjutatud kodulehe tekst viib lugejad soovitud tegevusi tegema, ent ühtlasi loob tugeva potentsiaali Google’i otsingus esile tulla.
Sotsiaalmeedia sisuloome on väga oluline ettevõtte nähtavuse parandamiseks ning kliendisuhete ehitamiseks. Sotsiaalmeediasse järjepidev sisu tootmine aitab tekitada jälgijates brändi suhtes usaldust. Kui jälgijal on kord tekkinud usaldus, on ta valmis konversiooniks ehk ostu sooritamiseks või broneeringu tegemiseks.
Kõige sagedasem ettevõtete probleem on see, et puudub plaan sotsiaalmeedia sisu tootmiseks ning raske on luua sõnumeid, mis kõnetaksid kliente ja tooksid välja toote või teenuse unikaalse eripära. Siin aitab copywriter’i palkamine, kes oskab nii igapäevaseid sotsiaalmeedia postitusi luua kui ka tabavaid tasulisi reklaame kirjutada. Loe sotsiaalmeedia sisuloome kohta lähemalt.
Kirjutan mõjuvaid turundustekste nii veebi kui ka sotsiaalmeedia jaoks. Teen copywriting’ut ehk reklaamtektide kirjutamist peamiselt eesti keeles.
Võta ühendust: