Kas tunned, et panustad oma sotsiaalmeedia sisuloomesse palju aega ja energiat, aga tulemused ei vasta ootustele? On selge, et ka kõige ilusam Instagrami-voog ja aktiivsem Facebooki-leht ei too sulle kliente, kui koduleht müüki ei toeta. Ilma selgete ja mõjuvate tekstideta kaovad kodulehe juhukülastajad kiirelt – nad ei saa aru, kes sa oled, mida pakud ja miks nad peaksid just sinult ostma.
Tasuta väljakutsel õpid, kuidas analüüsida kodulehte ja kirjutada tekste, mis:
Kodulehe väljakutse toimub toetavas kinnises Facebooki grupis. Iga päev kl 10 toimub Zoomis 20-30-minutiline kõne, kus räägime kodulehega seotud teemadel. Anname koduseid ülesandeid, mis aitavad sinu veebilehte paremaks muuta. Väljakutse kulmineerub tasuta veebiseminariga “Kas sinu koduleht tõmbab või peletab kliente?” (kestus 1 tund) .
Kuidas luua esileht, mis tõmbab kliente?
Esmamulje on tähtis! Kui veebilehe külastaja ei saa mõne sekundiga aru, kes sa oled ja kuidas sa teda aidata saad, liigub ta lihtsalt edasi.
Copywriter Laura Hallaste näitab, millised elemente avalehel kasutada ja kuidas kliente kõnetada.
Ta räägib levinud vigadest, mida avalehel tehakse ja annab juhised, kuidas kodulehte paremaks muuta.
Konkurentide turu-uuring: mida teevad teised?
Et oma kodulehte tööle panna, tuleb mõista, millises infovoos sinu klient igapäevaselt liigub.
Ettevõtluse mentor ja coach Heidi Plumberg õpetab, kuidas teha konkurentide analüüsi lihtsalt ja kiiresti.
Turu-uuringu tulemusel saad teada, millised sõnumid töötavad, mis eristab sind teistest, ja kuidas kirjutada tekste, mis just sinu sihtrühmale korda lähevad.
Miks veebileht on vajalik ja kuidas see aitab müüki suurendada?
Millised on kõige olulisemad elemendid, mis aitavad sinu veebilehel paremini müüa?
Palusalu Aiad OÜ tegevjuht, aiakujundaja ja koolitaja Maria Palusalu räägib, miks veebileht on oluline ja kuidas see on aidanud tema ettevõtte müüki suurendada.
Osale ja saad teada, kuidas võib isegi üheleheline maandumisleht tuua uusi kliente ja kasvatada sinu äri!
Tasuta veebinar “Kas sinu koduleht tõmbab või peletab kliente?”
Veebinaril vaatab copywriter Laura Hallaste üle osalejate kodulehti ja annab tagasisidet.
Saad praktilisi soovitusi, kuidas kodulehte paremaks muuta
– isegi siis, kui sinu leht ei osutu auditil valituks.
Mida kodulehele kirjutada, kuidas parandada ülesehitust ja arvestada otsingumootoritega?
See on ideaalne võimalus õppida teiste kogemustest ja saada inspiratsiooni enda kodulehe täiustamiseks.
Väljakutse kohtumised toimuvad iga päev kl 10 Zoomis. Salvestused on kinnises Facebooki grupis avalikult saadaval 7. aprillil kella 18ni.
Kuidas luua köitvat avalehte ning leida üles võimalikud puudused, et muuta enda leht külastajale ligitõmbavaks.
Kuidas analüüsida konkurentide kodulehti ja leida üles eristuv sõnum – et jääda meelde ja pakkuda seda, mida su kliendid tegelikult vajavad.
Kuidas koduleht müügile kaasa aitab ja milliseid tulemusi sellega saavutada võib.
Milliseid vigu vältida, et su koduleht ei peletaks kliente, vaid tekitaks usaldust ja huvi.
Ettevõtjale,
Turundusspetsialistile ja virtuaalassistendile, kes
„Kirjutamine ei suju ning ma ei leia õigeid sõnumeid, mis
kliente kõnetaksid“
„Ma ei tea täpselt, mis minu kodulehel puudu on, et kliendid ei osta minult, vaid lähevad konkurendi juurde”
“Koduleht on valmis, aga ei too päringuid või müüke“
….siis väljakutse on sinu jaoks!
Heidi on rõõmsa ja mängulise loomuga praktik ja koolitaja, kes on tänaseks aidanud enam kui tuhandel inimesel vabastada end alateadvuse blokeeringutest ja piiravatest uskumustest. Tema koolitustest saavad kasu nii enesearengu huvilised kui ka need, kes tegelevad äriga ning soovivad jõuda ajalise ja rahalise vabaduseni.
Heidi on lõpetanud Tartu Ülikooli majanduseteaduskonna, ta on ettevõtluse mentor, coach ja terapeut. Ta on olnud ettevõtja üle 20 aasta, kirjutanud raamatuid ja viinud läbi lugematu hulga erinevaid koolitusi. Heidi on 4 lapse ema.
Heidi kutsumus on inimesi toetada, andes nende käsutusse lihtsaid tööriistu, mille abil saab igaüks oma uskumusi ja elu muuta.
Laura Hallaste on copywriter ja kirjutamise mentor. Tal on üle kümne aasta kogemust blogide, veebitekstide, meiliturunduse ja sotsiaalmeedia turundusega.
Ta on aidanud sadadel inimestel enda sisukirjutamise oskusi parandada, rohkem kliente leida ja laiema publikuni jõuda. Laura on lõpetanud Tartu Ülikooli semiootika ja kultuuriteooria magistriõppe ning läbinud mitmeid turundusalaseid koolitusi nii Eestis kui ka välismaal. Ta viib läbi veebinare, töötubasid ja minikursuseid ning on enda valdkonnas on hinnatud ja tunnustatud lektor.
Laura missioon on aidata ettevõtjatel ja turundusspetsialistidel paremat sisu luua ja ettevõtte nähtavust kasvatada, ilma et nad peaksid sellele suuri summasid kulutama. Ta jagab sinuga lihtsaid tööriistu, praktilisi nippe ja skripte, mis aitavad sul kõnekat sisu luua ja oma kliente paremini mõista.
Maria Palusalu on kogenud aiakujundaja, koolitaja ja ettevõtja, kes on aidanud tuhandetel inimestel luua kauneid ja vähem hoolt nõudvaid aedu. Ta on Palusalu Aiad OÜ asutaja ning viib läbi veebikursusi, praktilisi koolitusi ja väljakutseid, et aidata nii algajatel kui ka edasijõudnutel oma aiaunistusi ellu viia.
Maria jagab oma teadmisi ka populaarse podcasti, vebinaride ja sotsiaalmeedia kaudu, kus ta räägib aiakujunduse praktilistest lahendustest, aja säästmisest ja aiapidamise rõõmudest. Tema eesmärk on näidata, et kaunis aed ei pea olema ajamahukas – kui see on nutikalt planeeritud, võib see pakkuda ilu ja kasu aastaringselt!
kas jääd üksi pusima ja mõtteid veeretama… või liitud 31. märtsil – 4. aprillil toimuva väljakutsega ja muudad enda kodulehe ligitõmbavaks!