Sisuloome väljakutsel osaledes saad juhised mõjuvate reklaamtekstide kirjutamiseks

Aasta parim aeg toodete ja teenuste müügiks on käes! Kas sinu turundustekstid on piisavalt head, et tuua sulle müüke ja kasumit?


Kui tunned, et kirjutamine ei suju ja sa ei leia õigeid sõnumeid, mis sinu kliente kõnetaksid, siis osale 4-päevasel sisuloome väljakutsel.

Mida sisuloome väljakutse sisaldab?

Sisuloome väljakutse toimub toetavas kinnises Facebooki grupis. Iga päev avaneb sulle uus miniloeng koduse ülesandega, mis aitab sinu kirjutamisoskusi lihvida. Väljakutse kulmineerub tasuta veebiseminariga “Kolm peamist viga, miks reklaamtekst ei too müüke”. 

1. päev 19.11 (T)

Kuidas kirjutada köitvat enesetutvustust, mille lugemisel kliendid ja koostööpartnerid tahavad sinuga koostööd teha?  

reklaamteksti kirjutmise teemaline märkmik

2. päev 20.11 (K)

Kuidas luua mõjuvaid reklaamtekste, mis äratavad tähelepanu ja päriselt  klientidele korda lähevad? 

pilt, mis illustreerib blogi kirjutamist

3. päev 21. 11 (N)

Kuidas leida blogiartiklile teemat, valida pealkirja ning kirjutada selliselt, et sinu kliendid tahavad edasi lugeda?

 

 

+ VIP töötuba “Kuidas kirjutada selgeid ja mõjuvaid turundustekste?”

Väljakutse videod avanevad iga päev kl 9:00.

Salvestused on avalikult saadaval  24. novembril kella 18:00ni.

4. päev 22.11 (R)

 TASUTA webinar “Kolm peamist viga, miks turundustekst ei too müüki” 22. novembril kl 11 Zoomis. 

Osale väljakutsel VIPina!

 ✔️ Võimalus osaleda VIP töötoas “Kuidas kirjutada selgeid ja mõjuvaid reklaamtekste?” 

Neljapäeval, 21. novembril kl 11 Zoomis (koolituse kestus 1 – 1,5 h) 

 

Vaatame koos eesti keele eksperdi ja Kõnetoru koolitaja Marja Vabaga sinu kirjutatud tekstid üle ning aitame need mõjuvamaks muuta. Saad vastused kõigile küsimustele, mis väljakutse raames on tekkinud!

 

✔️ Ligipääs väljakutse videotele ja VIP töötoa salvestusele 3 kuu jooksul 

 

✔️ Boonused väärtuses 68 €

 

NB! VIP pääsmete hulk on piiratud – müüki tuleb 20 VIP piletit

 

Soeta VIP pääse (hind 33 €)

Väljakutsel osalemise tulemusel

 

  • Oskad kirjutada lühikest enesetutvustust, mis köidab sinu klientide ja koostööpartnerite tähelepanu
  • Omandad kasuliku tehnika, mille abil mõjuvaid reklaamtekste luua
  • Saad selgeks raamistiku, mis aitab paremaid blogipostitusi kirjutada
  • Saad teada, mida kodulehe tekstide ja sotsiaalmeedia reklaamide puhul vältida
  • Saad juurde indu sisu luua ja kirjutamisega tegeleda
 

Kellele sisuloome väljakutse mõeldud on?

Ettevõtjale, kes

  •  tunneb, et tema reklaamid ja postitused ei too tulemusi
  •  ei tea täpselt, kuidas oma brändi sõnumit paika panna ja uusi kliente leida
  • tahab luua paremaid turundustekste sotsiaalmeediasse ja kodulehele
 

 

Turundusspetsialistile ja virtuaalassistendile, kes

  • tahab oma sisuloome oskusi arendada ja teadmisi täiendada
  • soovib õppida, kuidas kirjutada paremaid reklaam- ja sisutekste

     

 
 

Kui sind vaevavad järgmised dilemmad…

„Kirjutamine ei suju ning ma ei leia õigeid sõnumeid, mis

kliente kõnetaksid“

„Ma ei tea täpselt, kuidas end sotsiaalmeedias ja kirjavahetuses lühidalt  tutvustada “

“Ei ole häid ideid, millest blogi kirjutada, ja ei leia õiget nurka klientides huvi äratamiseks“

….siis sisuloome väljakutse on sinu jaoks!

Minu koolitustel osalejad on öelnud järgmist...

"Väärt koolitus! Koolitajal on eriline oskus asjadest rahulikult ja lihtsalt rääkida. Eriti meeldis, et jagati tööfaile ja töövahendite soovitusi ning kogemusi päris klientide pealt - nii ei jäänud info liialt teoreetiliseks. Ootan põnevusega uusi kohtumisi!"
Ingrid Lõppe
Olen saanud üsna lühikese aja jooksul kuhjaga teadmisi, mida klientide digiturunduses ja sisuloomes kohe rakendada saan. Näiteks olin ma enne kuulnud SEO-st ja selle vajalikkusest, aga nüüd oskan ma ise teha märksõnade analüüsi, kirjutada kodulehe sisulehtede pealkirju ja optimeerida pilte nii, et veebileht Google otsingus esilehel välja tuleks. Lisaks olen Lauralt saanud väga häid nippe, kuidas köitvaid blogisid ja sihtrühma kõnetavaid reklaamtekste kirjutada.”
sisuloome-mentorgrupi-liige- veronika-kolessova
Veronika Kolessova
virtuaalne assistent digiturunduses, fotograaf
Liitusin sisuloome mentorgrupiga, kuna otsisin teadmisi SEO sisuloome vallas ja soovisin saada praktilisi näpunäiteid copywriting'u kohta, et luua paremaid blogipostitusi. Üllatuseks olen avastanud, kui terviklikku lähenemist sisuloomele ja turundusele mentorgrupp pakub."
Anna-Kristina Rätsep
Rätsep, My Impressioni asutaja, SEO spetsialist

Kes on Laura Hallaste?

Laura Hallaste on copywriter ja kirjutamise mentor. Tal on üle kümne aasta kogemust blogide, veebitekstide, meiliturunduse ja sotsiaalmeedia turundusega.

 

 

Laura on lõpetanud Tartu Ülikooli semiootika ja kultuuriteooria magistriõppe ning läbinud mitmeid turundusalaseid koolitusi nii Eestis kui ka välismaal. Sisuloome mentorgrupi asutas ta soovist pakkuda väikeettevõtjatele ning turundusspetsialistidele vajalikku tuge. Alustades oma teed turunduse valdkonnas, tundis ta puudust just kogenud mentori nõuannetest ja teiste turundusinimeste kogukonnast.

 

 

Laura missioon on aidata ettevõtjatel ja turundusspetsialistidel paremat sisu luua ja ettevõtte nähtavust kasvatada, ilma et nad peaksid sellele suuri summasid kulutama.

On aeg vastu võtta otsus…

kas jääd üksi pusima… või liitud 18.-22. novembril toimuva väljakutsega ja viid oma sisukirjutamise oskused uutesse kõrgustesse!

Registreeru väljakutsele

TASUTA

TASUTA
  • Ligipääs väljakutse videotele Facebooki grupis
  • Salvestused on saadaval kuni 24. novembrini
  • ----------------------------------------------
  • ----------------------------------------------

OSALEN VIPINA

33
  • Ligipääs väljakutse videotele kolmeks kuuks
  • Osalemine VIP töötoas "Kuidas kirjutada selgeid ja mõjuvaid turundustekste?" 21.11 kl 11 (ligipääs salvestusele 3 kuuks)
  • Boonus: koolituse "Efektiivsed copywriting'u tehnikad" salvestus (väärtus 39 €)
  • Boonus: 28 edukat reklaami ideed pdf (väärtus 29 €)